Am un site web. Și acum ce?

 

Probabil te gândești „bine, îmi fac un site, dar după ce fac cu el?”.

Ei bine mai jos ai câțiva pași cu ce ar trebui să faci după ce ai un site:

  1. Optimizare SEO off page, asta înseamnă optimizarea site-ului fără să fie nevoie de content;
  2. Adăugarea de content (produse, servicii, informații);
  3. Optimizare SEO on page, asta înseamnă optimizarea elementelor de pe site (fotografii, videoclipuri, postări, text etc.);
  4. Crearea campaniilor de marketing, atât pe google cât și pe rețelele de socializare (facebook, instagram, linkedIn etc.);
 

 Un site nu este mai mult decât taraba ta pe care îți expui produsele pentru potențialii cumpărători.                                                                                           Principalul scop al site-ului web este atragerea utilizatorilor spre oferta online de produse și/sau servicii.                                                                           Practic, orice firmă de o valoare are și o prezență online.

 Ca obiective ale unui website se pot enunța:

  • să genereze noi oportunități de vânzare / să crească vânzările;
  • să crească încrederea cumpărătorilor;
  • să consolideze identitatea mărcii firmei;
  • să ajute la extinderea pe piețe externe;
  • să ofere servicii cumpărătorilor 24 de ore din 24;
  • să creeze o comunitate online;
 

  După scop și obiective, este nevoie să se contureze o anumită strategie. Această strategie este rezultatul răspunsurilor la întrebarea:

Ce dorești să se întâmple când utilizatorii vizitează site-ul?

  Să se aboneze pentru a știi când postezi ceva nou? Să cumpere ceva poate? 

Scopul site-ului tău care este?